Chill kväll

Jaha då va Tisdag slut då, eller nätan... Då jag kom till stallet var de mockat i min box LOVE till den snälla personen som gjorde de, men den glädjen varade inte läng. Va ju tvungen att gå ut i regnet och bära in hö, Blev typ jätteblöt-PT not like, men då man fick ta in Jojjs så blev man ju på lite bättre humör, hon e ju sötaste ponnyn i hela världen. Myste med henne en lång stund i boxen innan jag for hem.
 
Men nu när jag e hemma Känner jag att det är en sån här kväll då man kan skriva ett hur långt inlägg såm häst som inte handlar om nåt. lite random men endå sån e jag och det går lixom inte att ändra på. Man måste tycka om mig för den jag är och det jag gör. Skulle aldrig göra till mig för att bli mera omtyckt av en person. vill andra tycka om mig måste dom göra det för den jag är, inte för hur jag ser ut eller hur bra jag e på nåt! Tänk på de, det är aldrig äkta vänskap eller kärlek om om det beror på utseende eller om man är världmästare på nåt. Skulle själv aldrig bli tsm eller kompis med någon bara för att den va snygg. Lixom det är insidan som räknas! Det får ALDRIG glömmas bort, men det är ju helt ok att va kompis med någon snygg person om det känns rätt, om mn lixom passar tillsammans, har roligt och Litar på varandra. Vänner som sviker är ingen äkta vän, jag har hafft vänner som sviker, nu lärt mig den hårda vägen: berätta bara saker för dom du litar på! Det finns många man tror man kunnat lita på men SViker en då man som mest behöver dom. Tycker inte om falska peroner! Känner att nu har jag skrivit så mkt om ingenting, så nu slipper ni min Babbeltime för jag ska faktiskt fundera över vem jag är och vilka kommpisar jag har, och inte ska ha kvar p.g.a svik. Vars jag står & vilka kompisar jag behöver. Känner att jag förendras och inte behöver allt som jag hade förut, så de känns som rätt läge nu att fundera igenom vissa saker.

 so natti natt bloggen see u tomorrow<3


Bild på Jojjso my Lovely horse<3


Kommentarer
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

vilken fin häst! :)

2012-04-11 @ 11:00:08
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Filippa

Är det din egna häst? :)

2012-04-12 @ 10:14:25
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/
Postat av: My

fin bild! Allt bra? :)

2012-04-12 @ 17:51:04
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0