Dreamworld

känns som jag Lever uppe bland molnen.. har en sån underbar pooni, hon har hjälpt mig igenom mycke. Lyckats få mig att le även i motgång. för det händer mig oxå- det blir motgångar även för mig, men har man viljan att lyckas att orka fortsätta även då de går lite trögare, det är då man lyckas nå sina mål... Efter regn kommer solsken lixom... om man vill nå sina mål som jag vill är det bara att bita ihop & fortsätta köra även då det går dåligt.... Alla har dåliga dagar, se förbi dom, & tänk då man har lyckats nå sina mål, då man får se Sweedens flagga hissas upp i taket för man vunnit OS, VM o.s.v... stoppa in den känslan i skallen då man har en dålig dag.. så blire lättare.

Hade en dålig dag idag blev lixom inte som jag tänkte, men bara av att se Jojjso gjorde de lättare att se frammåt.. Dit jag vill nå. Så ridningen slutade ju inte helt misslyckat ändåe... Men kan säga er att jag absolut INTE är nöjd... Har otroligt höga krav på mig själv. vilket inte är så bra alla gånger. gör att jag offta blir besviken. För att de inte funkar som jag vill... men lite krav måste man ha för att komma nån vart... Annars var de väl en bra dag i stallet har gjort en massa saker till o med städat ur mitt skååp där jag har sadeln & de behövdes, och nu är jag på väg tebaka till stallet.. Hmm vad ska jag göra där, jo mocka... Bästa onsdagkvälls aktiviteet, heelt klart...






















































Kommentarer
Postat av: ClaraS

Hoppas du får en super bra kväll!

2012-04-11 @ 19:55:51
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0