Like

haha veet att jag gjorde bad update igår lixom, men va i stalle och alla hästar skulle skos, & de tar tiid såå.... de blev ingen ridning igår, ett extra hårt pass idag blire... såe nu blire skolan och sen dra man på staan fett nice, i like. de blir nog nya fotbollsskor, & hoppas på lite nya klääder, and i Like it. Måste bara säga en grej lixom.. I like my life and everything I do, annars hade jag aldrig gjort de lixom. Tycker att bloggen äe bra, & de jag skriver i den, sen om ni inte vill läsa den so fine, ha lixom inte tvingat nån... sen tycker jag of course om dom som läserden för läsandets skull, & inte bara för att tipsa om sin egen blogg.... & de jag gör med mina hästar tycker jag oxå om, har valt att ha mina söötnosar, & jag skulle aldrig vilja byta bort det, ens över en dag.. I just Love it.. de äe ju de jag menar med att i Like my life and everytinga i doo, så ni som är läsare love to you, men ni som vill tipsa om sin egen blogg, ni behöver inte läsa min..

Ojj vilket flumm-inlägg de blev igen-måste ta o skärpa mig asso<3

Dagens outfit:
Trasiga jeans o Pingvintröja
Smink: nej
Håret: utsläppt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0