Livet forsätter....

Är en tuff period nu, känner mig otroligt sårad nu.... Många vänner man trodde fanns men som bara svek, känns mest som alla sviker nu.. Vet inte vilka vänner man har kvar. Vad & Vem kan man lita på. Att Jojjo finns betyder mest jusst nu, funkar lixom inte att bara sätta sig ner & gråta, livet går vidare & fortsätter. Så det är bara att ställa sig upp igen än hur ont det gör & visa att man har mer värde & mod kvar, våga stå upp för sig själv. tror man inte på sig själv, ja vem äe man då? Jag är iallafall PowwerT & tänker inte låta någon tryck ner mig, än hur ont de gör jusst nu måste jag ställa mig upp &gå vidare, gör man inte de gör de en bara svagare. så nu äre bara att ställa sig upp & bita ihop de är i.a.f vad jag ska göra, kan inte låta mitt liv stanna bara för det här. Jojjo finns kvar & måste tränas, ska man nå toppen är det hård träning som jäller & inte ge upp bara för att det händer saker i livet.

Känns som jag skrivit av mig lite, so it feels better now.


många vänner sviker & nåra står & kollar på för det är väldigt få som är äkta<3

Tror faktiskt att jag vet vilka som står mig nära & vilka jag kan lita på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0